Klantenservice
Heb je een vraag over je bestelling, reparatie of een product? We helpen je graag. Hieronder vind je onze contactgegevens, vestigingen en antwoorden op veelgestelde vragen.
Contact opnemen
Je kunt ons op meerdere manieren bereiken. We reageren snel en denken met je mee.
E-mail: info@irepairgroningen.nl
Telefoon: +31 6 20800500
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m zaterdag: 09:30 – 18:00
Zondag: 12:00 – 17:00
Onze vestigingen
iRepairStore Vismarkt
Vismarkt 38
9711KT Groningen
Maandag: 09:30 – 18:00
Dinsdag: 09:30 – 18:00
Woensdag: 09:30 – 18:00
Donderdag: 09:30 – 21:00
Vrijdag: 09:30 – 18:00
Zaterdag: 09:30 – 18:00
Zondag: 12:00 – 17:00
iRepairStore Ebbingestraat
Nieuwe Ebbingestraat 80
9712NN Groningen
Maandag t/m zaterdag: 10:00 – 18:00
Zondag: gesloten
Veelgestelde vragen
Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?
Dat is niet nodig. Je kunt zonder afspraak langskomen in één van onze winkels.
Hoe lang duurt een reparatie gemiddeld?
De meeste reparaties zijn binnen 1 tot 2 uur klaar. Je krijgt vooraf altijd een indicatie.
Kan ik mijn telefoon ook opsturen voor reparatie?
Ja, dat kan. Na je online bestelling ontvang je een verzenddoos waarmee je je device veilig kunt opsturen.
Zit er garantie op mijn reparatie?
Ja, op elke reparatie ontvang je standaard 6 maanden garantie.
Repareren jullie ook tablets en laptops?
Ja, wij repareren naast telefoons ook tablets en laptops van de meeste merken.
Wat als het probleem niet verholpen kan worden?
Als we je device niet kunnen repareren, dan betaal je niets. In sommige gevallen kunnen we een alternatief aanbieden, zoals een refurbished toestel.